Sjukling =(

Nu sitter jag här i Stigslund i min ensamhet och jag tar mig ingenstans heller. Är absolut inte kapabel att köra bil. Isåfall hade jag kunnat åka hem till min mor och far. Men nu går ju inte det. Imorgon kanske =)

Borde plugga lite till teoriprovet. För det ska bli tredje gången gillt. Ska visa den där jävla Christer att jag inte är lika dum i huvet som han sa i fredags. Snäll lärare man har när han står och säger rakt upp i ansiktet på mig hur dum i huvet jag är.
Alla är väl nervös inför ett prov  man vill klara även om man är väl påläst??? IDIOT

Hur ska det se ut när lilla Nicole 157 cm kort och knappt 50 kg tjock kommer och kör en stor 60 tonare på 24 meter =P
Hemtjänsten släng er i väggen, jag och Sara ska bli truckers med ölmage =P

Lite synd att jag inte har klarat teorin för då hade jag körtupp imorrn. Å det hade inte varit helt fel.

Just nu skulle jag bara vilja åka utt till stallet och pussa på lilla söta Canoós mjuka mule å mysa lite med honom =)
har inte pussat på honom på två dagar nu å de får man abstinens! Tur jag har en karl här hemma som kan åtgärda behoven till viss del.
Jävla smidigt att ha två karlar. Synd bara att den ena är så svartsjuk på den andra. Går bakom honom med öronen slickade baåt och hugger i luften efter honom. Vilka karlar =)

Nu var de mina böcker som gällde.....


RSS 2.0