Inte någon bra dag

Igår vaknade vi 7.30 fast det var söndag. Låg kvar och mös i sängen fram till 10 tiden. Såg det fina vädret och blev glad eftersom vi skulle ut i skogen och grilla korv med hästarna. Vi bestämde oss för att ta min bil eftersom jag ändå skulle byta till pappas bil när jag ändå var i Valbo. Var på jättebra humör och Danne erbjöd sig att köra (han tycker väldigt mycket om min bil ;) ) och jag tackade absolut inte nej. Kommer ner på parkeringen och ser att jag har punka i bak. Suck. Men när jag får syn på framdäcket blir jag arg för de är också platt. Vi kikar på däcken och det är stickhål i dom. Någon har punkterat däcken på min bil. Blev riktigt arg och stressed eftersom jag inte kunde göra något åt det just då. Alla andra däck var ju i Valbo.

Åkte till stallet med sur min och försökte göra de bästa av situationen. Red ut i skogen och vissa personer gick. Mycket trevligt. Sen kom pappa med nya däck och hämtade min bil. Hoppas de går att laga däcken, vill inte köpa nya igen. Däcken som de punkterade var ju så pass nya att jag inte ens hunnit betala dom än =( Räkningen kommer nog när som hellst.

Nu sitter man här själv i soffan igen. Någon är ju i garaget och tittar på sin bil som jag inte ens kan stava till vad den heter =P Pegeut eller nå =P

Nu ska jag ägna en stund åt mina funkböcker. Det är ju en uppkörning på G nu =)

RSS 2.0