suck

Jag skrev nyss en långt inlägg här och vad händer när jag ska spara?
- Jo skiten låser sig! Nicoles vanliga tur =(

Sitter och försöker knåpa ihop ett CV och personligtbrev. Går lättare nu när jag har något att gå efter som en mall. Sist jag skulle göra det satt jag och letade igenom Dannes dator i en evighet. Hittade inget. Sen "kom han på" att de låg ju på den andra datorn. Senil????

Väntar på att lilla Rebecka ska komma hit. Länge sedan vi sågs. Å jag har hittat en massa roliga kort på min dator =)

Morgon dagen kan bli en lång dag. Först ska vi titta på hus kl 10 =D Det ska bli väldans spännande. Så fint ju!
Sedan kl 14 kommer kiropraktorn till Canoó. Lär försöka rätta till min ramsnea häst :P
Han är sne bak i korset och det känns snällast mot honom att försöka rätta till det så mycket det går =)
Min lilla häst


image8

Fina häst =)



image9

Min vackraste =)

Kär i min häst ¨


Men vem kan inte motstå den sådan gobit???

Nu var det dags igen

Idag hade jag bestämmt mig för att inte rida. För han hade lösa skor. Jag hade på känn att något hänt när jag kom till stallet. Frågade Frida om min häst hade trppat någon sko och till svar fick jag "Det var någon som tappade en sko på väg till hagen idag".
Fick se skon och det var min. Jippie! Tur att jag hade tid hos hovslagaren imorrn.

Det visar sig vilka som är ens kompisar när man inte går med på att komma och hälsa på utan säger att de får lov att komma hit. Då backar de ur och kommer på dåliga bortförklaringar. Fast det var de själv som sa att man skulle ses.
Så jävla dålig stil lär jag säga. Bara för att jag har bil ska inte jag behöva åka runt hela staden för att umgås. De kan väl hälsa på hemma hos mig också.
Släpper de inte till så tänker jag inte heller åka och hälsa på. Jag ska inte flänga arselet av mig när det finns andra man kan umgås med.

Snart ner till tvättstugan igen =(

RSS 2.0