Äntligen helg =)

Nu just idag är det fredag och just denna helg är jag ledig =D Min lilla babe är också ledig så vi tänkte roa oss på Hang Loose imorgon =P Det var väldigt länge sedan vi var ut tillsammans, sist var hon fyllechaffis =(

I förrgår red hon också. Fick prova på mina nya häst. Lär säga att jag är imponerad av henne. Men vad fan gör hon med mina hästar???
Elixir fick hon att gå på tygel utan att veta om det. Å jag som borde kunna fick honom knappt till att göra det.
Å nu med Canoó..Han gick jättefin och på vägen från ridbanan till stallet brukar han alltid försöka äta. Men inte när Rebecka satt på. Vad fan gör hon?!

Iaf galoppen sitter hyffsat på banan nu. I skogen är den så gott som klockren.

Blir soffan, film och mannagrynsgröt nu =D
Ska ladda upp inför morgondagen ;) Mycket som händer då.

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0