Jippi =D

Imorgon åker vi till Falun och gör upp köpet på Canoó =D
Det känns så otroligt bra. När det kommer stå Ägare: Nicole Bäckström. Min egen och ingen kan lägga sej i vad jag gör.
Ingen som kan komma och säga "Idag får du inte göra så du måste göra så här".
Första nya hästen efter Elixir, det kommer nog kännas väldigt konstigt när vi flyttar honom till Östanbäck. Då kommer allt bli så självklart att han är den nya och att det inte finns någon Elixir längre =(

Det var lika kaosartat på jobbet idag. Dryga anhöriga som inte kan lyfta ett jävla finger för sina nära och kära. Vi hade inte hunnit mer kvällen om vi inte hade åkt dubbelt idag.
Det va vi som fick ringa rådgivning, sköteskor och sjukhus för att de lata jävla anhöriga inte orkade. Å vi fick ta skiten för att dom är lata.
Men när de väl försökt lyckades det på engång eftersom de visste mer än vad vi gjorde.
Vilken jävla kväll.
Hoppas verkligen att morgon dagen flyter på bättre så jag är på bra humör när jag åker till Falun...

Fick inte träffa min älskade idga heller =(
Måste försöka få göra det imorrn, man längtar ju när det går så mångar dagar emellan.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0