Mycket som har hänt

Insåg just att det snart var en månad sedan jag skrev något här. Men om vi säger så här. Mina dagar flyger förbi och det finns inte mycket tid för att ens slå ner arselet vid datorn och betala räkningar ens. man får klämma in allt man ska hinna med.

Det har hänt en hel del sedan sist lär jag ju säga!
Lär bara tala om att jag är bäst på att köra köra lastbil! Jag och Sara regerar över killarna, vi är bäst helt enkelt =)
Håller på att pluggar C-teori förfullt. Ska skriva veckan innan jul så nu är det bara att ligga i och plugga som en tok!

Var på praktig en vecka också. Det var helt ok men inget mer. Mina handledare var ingen höjdare men men. Nästa gång det är praktik så är det jag som ska köra =)

DjTiesto var helt klart värt pengarna men synd att vi inte han se hela showen för jag skulle upp och jobba vid 5! suck.

Ääää orkar inte sitta här och skriva vad som har hänt och inte hänt. I stora drag så står allt ovanför =)
Får ta och skriva när jag känner för det iställe =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0