HÖST

Nu sitter man här framför datorn och degar en solig höstförmiddag i väntan på att man ska åka och jobba. En sån här dag är jag glad att jag jobbar ute och inte inne på ett hus. Får vara ute och njuta lite av denna vakra dag =)
Synd bara att det är så kallt ute idag och att det blir mörks så himlans fort och då blir det ännu kallare. Kanske skulle tjuva åt sej en bil till kvällspasset? det går ju att cykla fram till lunch men efter behövs nog en bil..maby the rallygolf ;)
Nu när jag tittar ut genom fönstret så ploppar det upp en sak i mitt huvud som jag vill göra! Rida. Jag vill ut och rida i det fina vädret. En riktig lång skogstur och bara strosa runt rejsa lite där det går. En riktig bustur. Men då har jag två problem som gör att det inte går. Det första: Jag börjar jobba om två timmar. Det andra: Amelie ska rida  honom idag. Hoppas på lika bra väder imorrn när jag ska ha min kärlek själv :D

Det känns inte nå roligt alls nu när man vet att mörkret är på väg. Det kommer allt närmare för varje dag. Blir så trött under vinterhalvåret. Skulle kunna sova mej igenom dagarna =(
Det är tur att jag har några ljus som lyser upp min tillvaro, ni vet vilka ni är =) Plus att jag har min stora lurrventuss Canoó. Honom får man alltid pussa på och mysa med, han tycker om när man myser med honom =)

Ska försöka ta tag i det jag lär göra innan jobbet nu. Jag har en lååång kväll framför mej nu..

.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0