inspiration

Inspirationen är likamed noll för att skriva här just nu. Men jag skriver ändå här för jag har inget bättre för mej.
Sitter och halvsover framför datorn i väntan på att HAN ska pallra sej hit efter jobbet. Men som sagt...det verkar ta tid. Tro mej han är kille ;)

Allt blev kattskit på jobbet. Det drog bara ut på tiden och 21.10 ramlade jag och Carina in i lokalen, å alla andra hade gått hem =(
Ledig imorrn, sova bort hela förmiddagen och inte göra något i onödan??
Morgondagen bestämms imorrn inte idag.

I fredags var det 20 års kalas hos Maria =) Mycket trevligt.
I lördags inflyttningsfest hos Alex. Roligt värre. Synd bara att det var så tråkigt på krogen. Jag och Rebecka tröttnade vid 00.30 men vågade inte gå så tidigt.
I söndags hände det mycket. Pizza ätning, biljard och bio med Maria, Wizze, Henka och Erik =P Trävligt värrä =)

Å LIlla Alex som hade annat för sej ;)

.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0