Nu händer det mycket på engång.....

optikern igår. Fick det konstaterat nu. Översynd, jippi. Glasögon. Å inte nog med det jag lär ha de på mej ofta också!!!

Va på Alltransport idag och pratade jobb. Å de lät bra tycker jag =) Ska få gå med några dagar nästa vecka. en bra början Nicole =)

Har varit ledig 3 dagar och inte haft nå ont i magen :D Men nu har jag tors-måndag framför mej =(

Sitter här och funderar fram och tillbaka på olika saker..Men kommer inte fram till något vettigt =P

Va och hälsade på Alex igår igen. Lär ta igen allt nu när hon har flyttat. Så många jag lovat att hälsa på så jag lär ta tag i det snart.

Ska åka hem till Malin och Pontus nu. Kika på lite film och snacka skit =P

.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0