Nu var det länge sedan

Det var riktigt länge sedan jag skrev något här. Har vaken haft lust eller inspiration till att göra det. Så därför har jag skitit i det!!!

Det har hänt en hel del. Både intressanta och ointressanta saker.
Försöker lära mej backa med den där hästtransporten. Lyckats backa upp den på gården i alla fall =D
Händer mycket nu för tiden å roligt är det =)

Va på race i lördags. kallt som fan men roligt. å Nu är jag sjuk. skyller på kylan från i lördags och min bror.
Å i fredags var det tjejkväll hos johannes =) vi tog över lägenheten några timmar. väldigt trevligt och skrattigt. Väntar på att få de fina korten med handbojorna från Rebecka =)
Tok för lite sömn den här helgen också. Men vi hade roligt i alla fall. Lär bli lika denna helg eftersom det är inflyttningsfest då =P
Måste vara frisk tills dess! Vill vara med och Alex kommer garanterat strypa mej om ja inte kommer ;)

Han skulle ringa idag..Får se när så jag får göra något roligt idag =)
Girls jag vet att ni är nyfikna på mej just nu ;)
Säger bara en sak! Skit på er ;)

Sitte här och snörvlar och suckar. Inte nå kul.
Skickade iväg pappa till stallet när han kom hem eftersom jag ansåg att jag va för sjuk att åka dit och Nanette fick äran att rida åt mej =)
Jag har bara legat och sovit på soffan idag =) Gick ur sängen 12 och då gick jag till soffan någon timme sen åt jag frukost. Efter de har jag bara legat i soffan =D

Körde en dubbel med telefonerna nu. Rebecka i hemtelen och någon annan i mobilen =P Blev rörigt men de löste sig =D

Försöka träffa min gulligplutt innan hon far till Sundsvall igen =(
...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0