Snurr snurr

Allt bara flyger förbi mej. det vara svichar till liksom. Vet inte vad det är eller vad det beror på?!
Allt är bara ett stort virrvarr av massa snurrar tror jag.

Är någon konstig känsla. En känsla som jag inte kännt på över två år nu. Allt känns främmande och spännande på samma gång.
På ett sätt är det fel personer som jag träffar. Det känns som det är fel eftersom jag inte är van med att umgås med dom. Det är absolut inte något fel på personerna i fråga, jag tycker om er ;)
Byta från en kompis krets till en annan. det är en stor omställning.
Det känns lite pinsamt att umgår med dom. Han känner alla sen tidigare och jag känner igen dom sen tidigare. Så inget är nytt förutom känslan!


När hon hoppade in i bilen igår och sa "Men de här stämmer inte. Det är så ovant att se Nicole med er i bilen. På ett sätt stämmer det inte." och ett stort leende och ett flirtande öga.

Allt är konstigt men man kan konstatera att det är some love inblandat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0