Tackar Tackar

När jag kom hem från Rebecka så låg det 10 000 kr hemma som var till mej =D De var från min kära far. Blev lite förvånad när de var till mig. Det var ju trots allt inte min moped.
Men tanken var att jag skulle få moppepengarna till att köpa en ny häst men jag har redan en häst. Så jag hade glömt att jag skulle få de pengarna. Å nu kan jag köpa en transport så jag kan frakta min lilla Canoó =) de pengarna är en bra bit på vägen iaf. Så behöver jag inte ta så mycket på lånet. Yeah =)
Man måste ligga om man vill nå toppen ;)

Så de blir väl av att åka till Hudiksvall å kika lite nu då =)

Helgen kommer bli väldigt rogivande 7-21 lördag och söndag *tummen upp*
Blir bra pengar i alla fall plus att jag ska vara på Alltransport nästa vecka också =)

Sa hejdå åt min lilla Rebecka som jag inte får träffa på länge nu =( För hon flyttar till Sundsvall nu. Snyft.
Vi kan ju ses ändå men inte på samma vis. Nu är det så när och så =(

Har insett att jag är märkt för resten av livet från City Festen 2007. Det där fina ärret =(
Hoppas det bleknar bara, inte spec snyggt =(

Laddar upp inför nästa helg. Då blire utgång med tjejerna igen =D Va jättelyckat sist så vi kunde inte vänta till inflyttningsfesten. Tjuvstartar lite den 15 ;)

Försöker få in i skallen på mamma att hon kanske borde ha en Corsberg =P
Jag tycker i alla fall det. Väldigt ståtlig och stor Herre det =)
Han ligger väl på 170 cm plus jämfört med min lilla buspojk som är 165 cm plus.
Tyckte att Canoó va så mycket mindre än Elixir men Canoó är fan högre! Var en renbarn lek att ta sig upp på Elixir med sadel eller barbacka. Men det är de då inte på den här. Han är så hög!
Å han kan hoppa högt också =D
Såg film på när vi hoppträna idag. Såg ut som bäbishinder fast de va höghus för mej =P

....................
.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0