The day after tomorrow

Kanske inte riktigt så men jag önskar det var måndag och man mådde tipp topp igen efter lördagens bravader =)
Kvällen slutade hur som helst bra eftersom jag vaknade hemma i min egen säng. Då lär det ju vara bra iaf??
Vaknade vid 9 av att jag fick ett mess och var bombsäker på att jag sovit över. Efter lite tankeverksamhet så kom jag på att det är söndag, jag är bakfull, förvirrad och jag börjar jobba kl 17.00 idag och jag ska ta in hästarna inte släppa ut dom. då var allt lugnt jag läste messet och kunde somna om och sedan ringde jobbet =(
Ville att jag skulle jobba f.m imorrn men då ska ju jag på anställningsintervju, så de gådde inte ;)

Får jag jobb där så vet jag någon som kommer bli putt :P Man ska helt enkelt ha flyt och inte vara så jävla lat och tro att jobben hoppar över en =) man lär ligga i lite själv också ;)

Mycket folk på krogen igår. Även många man kände =) Mycket trevligt.

Alex, det var inget ragg jag fick. det var en gammal klasskompis =D HAHA. Vad roliga ni är ibland gullungar.
Ska sätta kodlås på min mobil när Rebecka och alkohol är inblandade. Hon har väldigt lätt för att ringa och skicka mess från den då ;)

Ont i fotarna också. Icke bra med högklackat.
Å den där jävla taxichauffören!!! 200 kr fastpris hem till mej! Aldrig i livet.
Han blev skit sur när jag sa att de inte kostade 200 kr hem till mej och så sa han att jag gjorde något dumt som ville åka på vanlig taxa. Men tji fick han de kostade inte 200 det blev mycket billigare. Å vad lycklig jag blev. HAHA...

Ska nog ta och stoppa mej själv i badet nu och vakna till liv innan det blir jobbdax =(


...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0