Fredagen den 11 april

Idag är det fredag och jag slutade skolan kl 12.00 idag =)
Med stor förväntan åkte jag till stallet för att rida men...Skit på dig Nicole. Canoo hade tappat en sko. Någon som tycker det är ovanligt?
Så en av mina födelsedagspresenter blir imorrn när Fille kommer och skor om min häst. Stackars Sandra, hon som skulle ha odjuret imorrn. Men hon får rida på söndag istället. Känns så dumt att "ta" en dag av henne.

Är hos mina päron och bakar just nu. Ska ha kalas här och de tänkte ju inte baka åt mig =( Va här och bakade i söndags också. Det går framåt men det tar ju sån tid.
Sen kommer Danne hit och så ska vi få mat =D
Slipper jag laga något.

Jobba i helgen. Hade varit sköj att göra något annat men jag behöver pengarna.

Har fattat backninge nu. Så nu är det bara till att finslipa. Min och Saras uppkörning har blivit flyttad 5 ggr nu. Så less.
först den 8 April sedan 16 sedan 14 sedan 21 sedan till ett datum som jag inte tänker skriva här ;)
För det är HEMLIGT!

Väntar på att köksslaven Johan ska bli klar med diskmaskinen så jag kan sätta igång med tårtan =P
Efter den är allt klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0