VÅR

Nu känns det verkligen som vår i luften. Varm luft, den där sura vårlukten som stryker sig förbi ibland. Massa fåglar som kvittrar och en uppkörning som närmar sig ;)

Jag lär säga att det här har varit en bra dag. Jag och Sara byggde "Den Alborgiska muren" idag när vi räsade hjullastare. Men självmordsbombaren och finnen förstörde muren efter ett tag. Då blev jag sur och åkte därifrån.
På eftermiddagen var det en massa pluggande. Tyvärr så fick vi "turen" att ha en sjungande Olsson som underhållning under fikarasten. Svårt att hålla sig för skratt under den icke fintoniga sången! Förlåt Olsson, men det lär förfärligt.

Gjorde sommar i stallet också. Tog bort broddarna idag. Efter den lilla olyckan som skedde.

Schenker ringde upp mig idag och ville att jag skulle komma dit och prata jobb =) Blev väldigt glad.
Efter någon timme ringde pappa och sa att Tommy kunde låta mig provköra en lastbil hos dem för ev jobb =)
Då kände jag mig populär =D
Får se vart jag hamnar. Men det ser ljust ut i alla fall. Känns sönt.

Och så har vi helgen ;)
Vissa vet vad som hände i helgen andra inte. HAHA.
Hade utsläpp också vilket inte var så trevligt i söndags av olika anledningar. I lördags var vi hem till Rebecka och Johannes och åt. Hade trevligt, lite FÖR trevligt. Blev biljard senare på kvällen.
På tok för påverkad för att kliva upp kl 7 dagen efter och köra bil men kung på biljard =D
I vilket fall så blev det en vinglig promenad hem vid 1-2 tiden och söndagen ska jag inte nämna något om ens. Spec inte Danne!
de som vet gör de. Resten behöver inte!

Nu tänte jag försöka vara duktig att läsa lite funk innan my big love kommer hem till våran ensama lägenhet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0