Första dagen

Igå hade jag världens ångest för att jag skulle börja jobba idag efter en veckas ledighet. Det var väldigt tungt tills jag kom fram till jobbet och insåg vad lite det var att göra.
På 13 timmar skulle jag endast åka en gång till korsnäs och iggesund. Soft dag iaf men trött som en gris....

Försöker skriva några rader här innan jag ska gå och möta kärleken som slutar jobba kl 22.....

Jämt när jag ska skriva nåot här så är allt som bort blåst när jag ska skriva första bokstaven. Det kan vara så mycket jag tänkt skriva men sen får jag inte ner ett ord.
Det enda jag får ur mig är "idag har jag gjorde det eller det med Canoó" eller "Jag älskar Daniel".
Nu är ju båda de sakerna sanna.

Det är bara så tråkigt när det är så mycket man vill skriva om men som bara försvinner när allt ska skrivas ned.


"Hej. Jag heter Nicole och jag kör tankbil"
Intressant va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0