Glada dagar

Just nu sitter jag i soffan och degar och tittar på den rena tvätten jag lär ta itu med om en liten stund. Sa att det skulle vara klart när Danne kommer hem. Sitter här och njuter av min ledighet, arbetslös i två dagar ;)
Så här har min vecka sett ut.
Måndag & Tisdag: Backat som en liten idiot i skolan och varit grinig hemma.
Onsdag: Klarade uppkörnigen för CE =) yeeeh. Var klar klockan 9.40. Klockan 10.10 ringer Bosse Z och säger att jag fått jobbet hos dem =D Ska bara skriva på papper så är allt klart. Chauffören jag ska åka med första tiden skulle ringa mig senast idag så jag väntar.
Men att jag inte fick någon funk på uppkörningen. Jag kan inte ha glömt bort att jag haft någon eftrsom jag inte var ett dugg nervös. Skönt i alla fall att det var samma körförrättare som jag hade när jag tog C.

Absolut inget kunde förstöra min dag. Allt bara förbättrades.
Canoó gick in i transporten utan problem, min älskling och mamma krachlandade (gissa om jag skrattade) inga detaljer.
Lyckan var gjort och min dag var på topp.

Fick ut och prova Dannes peugeut eller hu det stavas. Jag kallar den för persson iaf ;) Inte ett enda motorstop fast han har enkonstig koppling. Danne blev förvånad för han trodde jag skulle få motorstop. Gissa varför jag inte fick det?
Jag är ju bäst ;)

karln här hemma har ju bestämmt att jag ska besikta P. på lördag. Han tror att det går bättre om jag gör det. Jag ska ändå upp tidigt så varför inte ställa upp?

Igår var jag och Rebecka å sprang på stan och köpis. Hittade lite smått och gått som jag tänkte åka och inhandla idag, heminredning. BLOMKRUKOR!!!!! Är se less på de fula "innekrukorna" med en plastpåse runt för att vattnet ska stanna där det behövs och inte på golvet.

Sen hade jag ju den dr tvätthögen också. Eller rättare sagt tvätthögarna. Storstäde här hemma igår men nu liggerjdet kläder överallt iställe. När vi skulle ner insåg vi att senast vi tvättade var den 2 maj å igår va den 22 maj. Inte undra på att det var så mycket tvätt ;)

Lär ta tag i allt nu så jag hinner klart innan The Big Love kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis! Kul att det flyter på!
Härligt att klara uppkörning och få jobb nästan samtidigt! :)
Själv klarar man inte ens av B-kortet.. Suck! :P
kram

2008-05-23 @ 09:47:47
URL: http://sofiier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0