Josef Lindberg

Idag när jag kom till skolan så fick jag höra att Josef Lindberg var inreserad av mig. Intreserad av mig?!
Hur kan det komma sig? Jag förstår liksom inte riktigt hur det gått till. Fick i alla fall numret och tänkte ringa imorgon =)

Skulle vara roligt att veta hur han fått veta vem jag är och så. Jag klagar inte det är roligt när företagen ringer och vill ha just mig!!!!!
Får höra imorgon vad de har att erbjuda mig för körningar. Skulle vara roligt om jag kunde tacka ja. Så slipper jag sitta och köra distribution i Gävle. Roligare att köra tankbil. Blir dessutom mer pengar när pengardagen kommer =)

Blir det jag och Micke hos Josef Lindberg i Sandarne?
Det blir ju kanske en bit att åka men om man trivs så är det värt det =)

Fick höra något roligt idag är jag var ute och körde.
" Om alla körde 80% av de du gör så skulle de köra så mycket bättre"

Jag tar de som att jag kör väldigt bra. Men ändå sa jag ifrån min uppkörning???
De som är insatt vet vad jag menar.
Vet inte hur länge till jag klarar att vara kvar på YA.
Tur jag har en snäll pappa som kan tänka sig betala mitt CE kort om inte YA skärper sig. Hoppas de gör de så han slipper betala. Det är ju ganska mycket pengar även om det rör sig om ett par lektioner och en uppkörning.

Men det är i alla fall skönt att bara ligga i soffan och slappa lite nu =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0