Cadeau Frene

Underbarare häst får man leta efter. Äntligen börjar poletten falla ner på honom. Idag var första turen på väldigt länge som det gick att samarbeta med honom under hela turen som var 60 min.
Har var på sånt bra humör att han tog komandot för galopp själv och en massa glädjeskutt i galoppen. Det har aldrig hänt under de 15 månader jag har ägt honom.
Sån otroligt bra häst.
Finns så mycket bra med honom även om jag hatar honom vissa dagar.

Nyss var Bosse hit, styrelsens ordförande, och hade lite att prata om. Fick lite ont i magen när han nämnde det med parkeringen eftersom jag och Danne har haft en av våra bilar på gästparkeringen i snart ett år.
Gud vad glad jag blev när han sa att de hade ordnat fram en till parkering till oss. Nu slipper jag ha dåligt samvete.
Så tillsvidare har vi två parkeringar =) Var tvungen att slänga mig på telefonen och ringa Danne och berätta den goda nyheten.
Pratade om en massa annat också men det va inte lika kul.

Igår var vi till Söderhamn och kollade på dragracing. Så jävla kallt att jag trodde jag skulle avlida!
Micke ringde när vi va där.
M- Hej vad gör du?
N- Jag är i Söderhamn.Själv då?
M- Nä hur kunde jag förstå att du skulle vara där när det är bilangagemang?!
N- Fniss.

Så bra känner mina vänner mig att de redan i förväg kan räkna ut vart jag är =P

Snart borde Danne ta och ramla in genom dörren också. Han och Erik har varit på Biltema idag.
Ska tillbaka till stallet till 19.00 igen. Då kommer Fille och skor Canoo.....! Sen blir det bio med Danne, Henka och Erik. Kanske är nå fler med....
Varför kan inte Dannes kompisar skaffa sig damer för? Så slipper jag vara ensam tjej jämt när vi är med dem. Nog med att de kan bete sig som kärringar så är det inte samma sak.....!

Nu går jag in på min tredje vecka som fritidsforskare/ligga i soffan forskare =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0