Nått på G ;)

Mitt liv slogs i spillror för ett tag sedan. Hela min värld rasade.
Alla planer, alla drömma och allt hopp försvann på två sekunder. Det blev mycket tankar och frågor.
Kan jag bo kvar i Stigslund?
Sälja häst?
Sälja bil?
Behöva bo utan Danne? Hemska tanke.

Nu börjar allt reda ut sig.
Jag kan bo kvar här.
Inte sälja hästen.
Jag får bo med Danne.
Men sälja bilen ska jag då göra. Fast inte för ens jag kan köpa en Dodge Magnum =)
Men först och främst så måste den där jävla volvon lagas.

Nu har jag nått på G =)
Å det känns väldigt bra. Jag känner mig inte som den mest ensamma i hela världen längre.
Jag hoppas iaf att det går som jag vill.
Nicole börjar må bra igen =)

Köpte en ny sadel till Cno (har inte stavat fel, det ska stå Cno) igår.
Å inte fan passa sadel fan på häst helvetet!
Men det är sadelns fel =)
Känns bara så marigt när man har haft ut en sadel utprovare och fått konstaterat att sadeln passar. Sen när man väl får hem sadeln så passar den inte.
Ska ta tag i det problemet imorrn så jag kan få en som passar. Är i desperat behov av en ny sadel pga att jag får svin ont i ryggen av den jag har nu. Pallar inte att rida i den mer =(

Var i Valbo och hälsade på päronen i måndags och då kom Rebecka och hämtade lite talböcker. Å så blev det en massa prat om det ena och det andra. Å plötsligt säger Rebecka:
"Ja nu när man har flyttat så bråkar man ju inte lika mycket med sin mamma"

Då kolla jag och mamma på varandra och konstaterade att så är det då inte.
Vi funkar bra ihop och kan göra vad som hellst tillsammans tills någon av oss försöker bestämma över den andra. Eller när hon (mamma) försöker ändra på något som jag bestämmt mig för, tex när jag behöver hjälp.
Så det med bråk finns kvar fast man flyttat.
Skulle aldrig kunna bo med henne igen. Två starka viljor under samma tak kan inte sluta bra.
Men Danne har sagt att jag inte ska bo med henne nå mer för jag ska alltid bo med honom =)
Å det tackar vi för.
Min mor kommer troligtvis att skratta när hon läser det här för jag vet att hon brukar tjuvkika i min blogg.
Till Mamma
-Du kommer säkert inte skratta lika mycket åt det här som du gjorde åt det blåa toahuset vid golfen, inget slår den historian-

Lär erkänna att det är bra tråkigt här hemma när Danne jobbar kväll =(
Finns egentligen hur mycket som hellst att göra här hemma men det får duga med att jag har diskat och börjat plocka av köksbordet.
Nu syns det att i har både köks och diskbänk och ett halvt köksbord. Förstår inte att det är så svårt att lägga sakerna där de ska vara.
Ibland är vi så duktiga på att hålla ordning. Men ibland är det hopplöst!!!


Det här är precis vad jag ska köpa sen!!!

mums

Dodge Magnum årsmodell 2008

Precis en sån ska mitt nästa bilköp bli. Men färgen ska vara svart inte röd!
Hittade inte någon svart sådan.
Ok helt ärligt. Jag orkade inte leta efter en bild där den är svart.
Ska leta på en!

Ska se lite på tv nu innan den stora kärleken kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: frida

hej! hehe! :) ja elelr hur! rätt lika! :)

2008-09-05 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0